måndag 1 september 2008

Sen måndag

Idag börjar jag tolv. Rättare sagt börjar jag tolv alla måndagar i år, vilket är trevligt. Problemet är att jag blir lite seg när jag vet att jag har mycket tid på mig. Det enda jag lyckats med är att platta håret, och det tar tid det, låång tid. Till exempel har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig, det löser sig ju.

Men jag ska inte klaga, för jag har precis kollat på BON Sthlm Fashion Week på tv8. Visserligen är inte svenskt mode min stil, men vem vill inte gå till skolan och se Filippa K ut?
Nej, lila är inte en av de färger som jag föredrar, men det kan ju vara snyggt för det. (BON gav mig klädångest.)

Förresten så hittade jag massor av fina saker förra veckan när jag var här, som jag ska lägga ut i eftermiddag! Om jag inte däckar på soffan av sjukdom vill säga... Nej, det får bli en lugn dag idag.

(Jag saknar både vilja och inspiration för att skriva intressant.)

Inga kommentarer: