onsdag 17 september 2008

Denna ständiga historia

Prov, proveliprov har Ju1 imorgon! Eftersom jag numera är fenomenal på studieteknik, började jag plugga två dagar innan provet istället för dagen innan. Alltså har jag bara finslip kvar! Det är ju underbart! Jag ser nu framemot 5-6 timmar av det antika Grekland och Romarriket.

Hur resultatet blir återstår att se. Det går inte att glida i min nya klass, inte alls. Jag är inte bäst, på något än så länge, vilket svider lite i självkänslan... Det finns nämligen minst en person som är bättre än mig på allt. Alla skolämnen. Jag är skitbra på engelska! De är ännu bättre. Jag är faktiskt bra på historia. Men inte ens i närheten av hur bra de är. Och så vidare. Men det är lugnt, haha! Det är tre år minus en månad kvar, så jag har tid på mig...

Tills vidare ska jag dricka vitt te och läsa! Det kommer att gå awesome imorgon om jag lyckas hålla mig till den planen!

Inga kommentarer: