lördag 6 september 2008

Lördag kväll

Vad har man åstadkommit idag då? Ingenting egentligen. Gått i regnet, blivit blöt. Jag var på NK idag och noterade att Mulberrys Bayswater-väska i blå vinyl redan var slutsåld. Förmodligen den enda "begränsad upplaga"-varan som sålt slut redan.

För ovanlighetens skull åkte jag till tredje våningen och kollade på böcker. Jag kunde bara inte låta bli att köpa Brideshead revisited! Inte serien, utan boken alltså. Den kommer göra mig extra lycklig så här i höstdepressionen!


Charles och Sebastian med Aloysius.

Efter att ha varit hemma och torkat upp gick jag ut och träffade Anna. Det blev blandat, Espresso House och Kofi (eller vad det nu kallas...) och sedan en härlig promenad hem. Lite otippat med fika på en lördagkväll, men det var trevligt! (Det är så gått som dött i Stockholm idag. )

Inga kommentarer: