tisdag 9 september 2008

Herregud i himlarna!

Ja, jag är lite (...) barnslig nu, men det är väl ändå fantastiskt att Viktor Barth-Kron publicerat min hyfsat fantasilösa, (och visserligen anonyma, men ändock), kommentar i Pravda 2.0? Ingen som känner mig kan ha missat att Viktor BK definitivt kvalar in på min lilla lista över förebilder vecka ut och vecka in.

Möjligt att det är fullt möjligt att svaret är något av en trött suck, men jag känner inte för att läsa mellan raderna. Jag vet inte heller vad labeln "storhetsvansinne" innebär i det här fallet, men vem bryr sig. Ja, okej då, jag kanske.
Detta är ändå hallontårta! Ämnet jag kommenterade och ämnet "ansvarige utgivaren" kommenterade, är alltså inte det stora här. Själva hallontårtan är att kommentaren ägandes tid och besvarades.

Läs och förundras.

1 kommentar:

Anonym sa...

du måste verkligen uppdatera oftare min vän !