fredag 17 oktober 2008

"I LOVE LONDON"

Vad är det här? Är det ingenting som händer ikväll?! Om man inte ska åka till någons land? Det är inte okej, som man säger.

Idag har jag haft en lektion, fem i ett till tio över två. Dessvärre är jag genomusel på att lata mig, och var därför i skolan vid elva ungefär, och tog hand om konfidentiella saker. Äsch, skojade bara. Ha ha! Tiden flöt hur som helst på, och innan jag visste ordet av träffade jag Fempa och fikade, på snålast möjliga vis..

Nu, tillbaka till vad som händer ikväll. Förutom ingenting förstås. Är det för att både "Flugan" och jag med flera letar sociala aktiviteter? Hm...? Blir det Seinfeld? (Med det menar jag; blir det bara Seinfeld?)

Har ni inte något att göra? Läs lilla underbar(net) Frykbergs blogg här! Ett litet glädjeämne såhär i den sociala misären som för tillfället råder.

Inga kommentarer: