onsdag 15 oktober 2008

Humor på topp

Det förra inlägget var så tråkigt att jag var tvungen att radera det. Jag försökte beskriva vad som hänt i helgen på ett fyndigt och inspirerande sätt. Jag lyckades uppenbarligen inte.

Men nu har jag inga läxor och inga prov, och därför all denna tid på mig att hitta på något.

För att underlätta för mig själv så kommer jag att göra som förra gången, skriva med punkter:

  • Efter helgen kan jag konstatera att Ju1 bekräftat sin position som the alkolistklass över alla andra.
  • Gorkis fest i lördags var händelserik...
  • ..och bilderna därifrån var ännu värre..
  • Repliken "De e bara å veva!" har spritt sig. (Jag har det på video..)
  • Carlos fyllde år i fredags och firades på café Cozy.
  • Jag har blivit utnämnd till Kvestor Lindholm i utopin! Fantastiskt, verdad?
  • Gymnasiemässan ska besökas även i år, men nu som representant för juridikinriktningen. Jag tror och hoppas att det blir rätt roligt.
  • Mina gamla vänner och mina nya vänner gillar varandra! Ha ha ha!
  • Gossip Girl är för bra för att vara sant! När det gäller TV-serier alltså..
  • Jag kan inte komma på några roligare punkter utan att förnedra mina vänner och andra jag känner. So long!

Inga kommentarer: