onsdag 22 oktober 2008

Där ser ni

Det är möjligt att det tidigare var det mest självömkande och patetiskt innehållslösa inlägg hitills, men ni får erkänna att det ligger åtminstone en lite gnutta sanning i det hela.

I alla fall. Imorgon ska jag skriva ett långt, långt inlägg om ett underbart ämne med rubriken; "Att hålla hand, eller inte, det är frågan.". Jag vet att särskilt Anna kommer att hoppa och skutta av glädje när hon får läsa om händer. Hon tycker nämligen att hon har hört tillräckligt, men jag (och Isadora) kan säga, att nej lilla Fröderberg, det har du inte. Handhållning, som är ett ord från och med nu, kan man varken prata eller skriva för mycket om. Någonsin. Så det så. Nu har både ni och jag något att se fram emot.

Nu ska jag skriva färdigt min uppsats om handelskapitalism, som är precis lika underhållande som det låter.
Hugs n' kisses på er!

Inga kommentarer: