söndag 3 augusti 2008

Vad man kommer på när man har tråkigt:

I förrgår, eller någon annan dag kanske, när jag träffade Fempan, så gick vi in i en butik vi inte kände igen på Norrmalmstorg, ni vet, den lokalen som SOLO hade förut.
Vi går in, tittar runt, pratar lite om Thomas Grabe, Femi berättar något som fortfarande chockerar mig (vad hände där?!), och då ser vi dem: de fulaste jeansen i historien om jeans. Jeans som under knäna övergår till att vara benvärmare. Vi tittar vidare, och hittar ett par ännu värre byxor. Jag vet inte ens vad de skulle föreställa. Extremt enorma linnebyxor kanske? Laxrosa var de i alla fall.
Eftersom Femi och jag tillsammans blir så mogna måste vi givetvis prova ett par var... Fempa tar jeansen och jag tar.. vad man nu ska kalla dem. Resultatet var som väntat... hysteriskt.
Femi hävdade bestämt att hennes var långt ifrån lika fula som mina, och det hade hon kanske rätt i... Femi sitter i alla fall på bildbevisen, och känner hon för det kommer hon säkerligen att publicera en kopia på sin lilla blogg, länkad till här bredvid.

Inga kommentarer: