onsdag 20 augusti 2008

Fy fan

Läxa. Jag har hitills haft tre, (TRE), lektioner, och har redan en läxa att göra. Om jag sa att den var svår skulle jag definitivt ljuga, men det känns segt att läsa läxor nu.

Hur min nya klass är? Den verkar trevlig! Så här långt alltså. Vi är fortfarande i stadiet där man inte riktigt kan säga vad som helst. Den person som började irritera mig igår efter ett, från min synvinkel, otroligt irriterande uttalande, irriterar mig i dag ännu mer.
Jag vet att Anna också är irriterad. Och jag kan svära på att killarna bakom oss också var bra irriterade idag. Säkert var en hel del andra också det.
Det var svårt att hålla sig för skratt, om jag säger så... Med andra ord var det omöjligt. Vilket visserligen gladde mig då något sällan är så roligt att man inte kan låta bli att skratta!

Så roligt har ingenting varit sedan "That's cool..." för ungefär en månad sedan, och det var riktigt roligt.

Inga kommentarer: