söndag 3 augusti 2008

Hur gick det då?

Jag pallrade mig ut, runt fem, och åkte till mamma enbart för att vattna orkidéen. Därefter insåg jag att det inte var lönt att försöka gå på stan, det är ju tydligen söndag. Så jag gick till Karlaplan för att handla lite sallad och laga mat. Till mig själv. Inte konstigt att jag inte är på bra humör. För min för tillfället obefintliga omgivnings skull kunde jag glatt och helt utan anledning konstatera att det i alla fall inte regnade.
Jag insåg att det, som vanligt, inte fanns något att titta på på TVn. Som jag dessutom inte ens hade lust att titta på. Så jag slötittade på Too young to marry, ett riktigt stillöst tonårsdrama som givetvis slutade lyckligt.

Ett litet test nu, hur intressant var det där egentligen? Inte särskilt eller hur? Nej?
Jag trodde inte det heller.

Inga kommentarer: