onsdag 12 maj 2010

I only wanted to be some kind of friend

Det är en soligt skinande onsdag, teet smakar gott, Ipren har satt in, och jag lyssnar på Purple rain. Ska vi ta det igen?

Till en liten reaktion. Varför i hela friden finns det så mycket falska människor? Alltså, varför? Låt säga att man nu är falsk. Inte fasiken kan man vara falsk och osmart?! Det är tydligen möjligt... Tur att jag slipper er, maha.

Nu har jag bråttom, men det struntar jag i. Hur botar man halsont och varför tänker jag ens tanken att lyfta ut det som någon slags allmän fråga här när jag uppenbarligen inte kommer att få något som helst gensvar.

Att tänka på när mörkret faller - (Inte utomhus då alltså, utan inomhus.) - att just nu och mestadels längtar jag till London Italien California Stockholms skärgård Askrike Pizzeria (minus folket) och Abercrombie. Ah.
Tidig helg-besito på er!

Inga kommentarer: