fredag 16 januari 2009

Hur har dagen varit?

Jo tack! Rätt så trevlig faktiskt. Jag var mycket gladare innan jag kom till skolan, men det gick an ändå! Italienskan var blaha, så även engelskan och samhällslektionen. Inte särskilt roliga, men ändå helt okej. Som det brukar vara alltså!
Efter skolan blev det Wookie och vår väg till Hötorget där diverse möten skulle mötas upp. Vilma! Som om ingen tid passerat, måste jag nog säga, men det vaaar ju såklaaaart jäääättetreeeevligt. För att illustrera hur trevligt det var alltså.
Kanske borde jag avsluta de där inläggen om snällhet och allt vad det nu var. Ett antal analyser som väntar...
Hursom! Jag är lite inne på att se på film. I, Robot? Jag är lite disträ nu, därav falnande intresse för det här inlägget. Man kanske ska call it a night, så att säga. He he he. Lates apples!

Inga kommentarer: