söndag 4 januari 2009

Hm. Är det söndag idag? Det är söndag! Inte för att jag kan förstå hur det kan vara söndag, det finns ingen söndagskänsla, och söndagar har faktiskt en känsla, som vi redan vet. Det är kallt också, tio minusgrader! Det är lite för kallt för att man ska kunna gå ut. Särskilt när man har haft sönder de enda passande vinterskorna.

Egentligen skulle jag ha träffat Nora idag, men jag sköt upp det till måndag. Kanske inte mitt stoltaste ögonblick, men eftersom det är söndag... Ska Femi få ett par Graningestövlar av mig idag kanske? Om hon kommer förbi och hämtar de alltså. He he he...
Till måndagslistan låter jag även alla andra måsten förflytta sig. Exempelvis så sitter Isadora alldeles förkrossad och väntar på ett antal ämnen som jag visserligen åtog mig att skriva om förra året. Sådant måste jag ju ta tag i. Imorgon!
Nu ska jag ta mig iväg. Till TVn... Det är Fashion TV nu!

(Apropå det! Victoria's secret går i repris idag klockan 19.00 på Tv3. Ifall ni ville veta. Bring it on - All or nothing går precis innan. Kanske inte lika intressant nu när jag tänker efter.)

Inga kommentarer: