lördag 1 november 2008

Ännu en lovdag till ända

Vilken innehållslös dag! Eller, inte innehållslös på det negativa sättet, utan innehållslös på det innehållslösa sättet. Ni förstår... Det jag menar är att jag inte åstadkommit något idag. Jag lyckades gå Erik Dahlbergsgatan upp och Värtavägen ned, och det är väl det jag gjort idag. Om man inte räknar med att jag handlat choklad på Ejes och träffat Gorki, Carlos och Bidde.

Ifall ni undrar, ja, jag "klädde ut" mig till Gossip Girl idag. Men eftersom jag lika gärna kunde ha haft på mig det i skolan, kom jag undan med det. Det gjorde däremot inte Gorki, som körde på morrhår och hela baletten... Bidde räddade dock situationen genom att ta över musöronen. Inte för att de mötte färre blickar för det, om jag säger så... Trevligt var det hursomhelst!

Jahaja, so long igen antar jag. Hugs n' kisses!

Inga kommentarer: