måndag 3 november 2008

Jag borde skriva något

Det gör jag också! Inte för att jag vill, utan för att jag har all denna tid och ingenting att göra med den. Lite som på lovet med andra ord. Inte för att jag (eller någon annan) önskar att vi hade prov i det tråkigaste ämnet numero uno imorgon...

Annars så har dagen flytit obemärkt förbi.
Första lektionen gjorde jag ingenting på, utom att lyssna på Isalita...
Andra lektionen existerade överhuvudtaget inte, så på den gjorde jag verkligen ingenting.
Tredje lektionen använde vi till att se färdigt på Pans labyrint. Den var bra, men låt bli att se den om ni inte tycker att det är härligt att bevittna någon skäras upp i kinden. (Jag blundade...)

Efter det åkte jag hem och här sitter jag nu, och skriver
riktigt, riktigt intressant
om min dag. För den är ju verkligen
riktigt intressant
för andra att läsa om.

Inga kommentarer: