måndag 8 mars 2010

The emotion it was, electric

Mmm... Det var ett sådant där "mmmm..." som man menar att fylla ut tystnad med. Hur gick tycker jag hoho. Ja jo det är måndag morgon jag inser att förra veckans låt var obefintlig eftersom jag... inte gjorde något förra veckan? Eller gjorde jag? Hm. Det är i alla fall måndag morgon, oj har jag redan skrivit det, screw that jag låter det stå, solen skiner faktiskt, (åtminstone utomhus här inne råder förvirring), jag funderar på att torka håret kanske eventuellt sådär, bestämma kläder och kanske kanske slänga på lite mascara beroende på hur mycket tid jag orkar lägga på att vara lite extra fräsch helt i onödan MEN hör häpna hallå, jag har brun utan sol på benen idag. Vad säger vi om det va?! Med mycket tur och Guds vilja kanske jag slipper konkurrera med solens strålar på Valborg. Fingers crossed.
Annars så är kaffe vaniljyoghurt och pepparkakor fortfarande godis, trots att det borde vara vår. Inget tjat om vädret nu bara, lovar, för det orkar vi inte läsa om ever again. Det är inte ett okej samtalsämne längre. Inte!
Den här veckan blir det åka av för jag har massor att stå i så buhuhu att jag inte hinner plottra ner taffligt formulerade och idiotiska tankar här. Om jag känner för det kanske jag delar med mig av en "fin låttext" eller ett "fashionpic" som bara känns "sååå inspirerande".

PS. Märta kom hem.
Det var väl det i assume. Happy Monday!!!!

Inga kommentarer: