torsdag 3 september 2009

Extrem tidsrikedom...

...och fantasibrist resulterar i DN:s enkäter. Det här är någon slags kombination av jag och VI. Där jag inte har något bra svar tar VI vid och så vidare.

Vilket ställe är du oftast på? Hemma. (Inte på rummet i alla fall)
Favoritbar? Ingen. (The Duke, förevigt oslagbar)
Favoritklubb: Ingen. (Thirst, antar jag...)
Så viktig är musiken: Så länge jag slipper Lady Gaga, inte SÅ viktig. (Jag kan inte erinra mig musiken)

Hit tar jag någon på första dejten: Inte på bio i alla fall. (Historier säger parken)
Här firar jag min födelsedag: Har en liten dröm om en pub i Stockholm. (The Duke känns givet)
Här skulle jag fria: Jag skulle inte fria. (VI var inte up for frieri)

Hit går jag en tisdag: Till sängen. (Överallt)
Undviker: Tristessen. (Nattvakten)
Om du sitter själv i en bar, vad gör du? Går därifrån. (Vi sitter inte själva i barer)
Bästa utestället att vara ensam på: Balkongen. (Verkligen inte Headington Centre.)
Stammis på: Östra Reals bakgård. (Gården och the Paki guy)
Beställer alltid: Historien säger vad som helst. (Det är inte jag i VI som beställer)
Dricker helst: Historien säger fortfarande vad som helst. (Vad som beställs)
Bästa gå ut plagget: Horskor. Hehe. (Alltid!)
Äter på väg ut: Ingenting. (Ingenting, E förbannar "matmagen")
Äter på väg hem: Hm. Ingenting eller falafel. Heh. (Kakor och vatten. Alltid.)
Det första du gör när du kommer hem: Tvättar ansiktet och somnar. (Vi kommer inte hem)
Äter dagen efter: Det jag vanligtvis gör. (Hela White Horse)

Utekväll jag helst skulle vilja återuppleva: Passar på den frågan. (Det vore fint att återuppleva lite parkkvällar, alternativt att gå tillbaka till den dekadenta onsdagen och ta lite bättre beslut)
Utekväll jag ger allt för att slippa återuppleva: Sedvanliga och kylslagna vandringar. (Alltså... Headington Centre)
Så är jag att springa på ute: Jag gillar att tro "rimligtvis avståndstagande" (Det är jag som springer på folk)

Bästa sättet att få kontakt med någon: Ett snett leende fungerar alltid. (Ett snett leende fungerar verkligen alltid)
Kan man träffa kärleken ute: Nej. Kanske. Säkert! (Definiera "kärleken")
Har du blivit dumpad ute någon gång? Icke! (Ja, av min favoritroomie hehe)
Så länge är det värt att stå i kö: Så länge det är trevligt och jag inte fryser. (Dålig tidsuppfattning)
Förfest eller efterfest: Förfest. Jag vill sova sen. (Förfest med Don Omar. Jag vill inte frysa på "efterfest")

Inga kommentarer: